Відомості про членів МО на 2025-2026 н.р.
|
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по-батькові |
Педагогічний стаж |
Посада |
Категорія |
Проблема, над якою працює педагог |
|
1 |
Бабіч Ірина Вікторівна |
9 |
Вчитель-дефектолог |
ІІ |
Розвиток когнітивних навичок у дітей з РАС |
|
2 |
Безрукова Світлана Миколаївна |
32 |
Учитель СПО; Учитель корекційного навчання |
вища |
Використання проектних технологій для формування та корекції
соціально-побутових навичок у дітей з особливими освітніми потребами |
|
3
|
Бєлова Вікторія Вікторівна |
36 |
Учитель початкових класів; Учитель корекційного навчання |
вища |
Розвиток дрібної моторики в учнів початкових класів з особливими
освітніми потребами |
|
4
|
Дордюк Олена Андріївна |
26 |
учитель математики; учитель корекційного навчання |
вища |
Формування ключових компетентностей учнів на уроках математики шляхом
впровадження інноваційних технологій. |
|
5 |
Ведута Людмила Олекандрівна |
30 |
Учитель початкових класів; учитель корекційного навчання |
вища, старший вчитель |
Формування та розвиток мовлення у дітей з ООП |
|
6 |
Жиленкова Анна Віталіївна |
12 |
Логопед-дефектолог |
І кат |
Корекція міофункціональних порушень. |
|
7 |
Заруцька Надія Володимирівна |
36 |
Директор школи, учитель корекційного навчання |
вища |
Впровадження інноваційних технологій під час корекційно-розвиткових
занять |
|
8 |
Качанова Валентина Олексадрівна |
32 |
Учитель початкових класів; |
вища |
Допомога у навчанні дітям з ООП |
|
8 |
Кондратьєва Ольга Валентинівна |
27 |
Заступник директора з
НР, учитель корекційного навчання |
вища |
Стимулювання особистісного розвитку учнів на уроках
математики за допомогою інтерактивних методів навчання |
|
9 |
Кузьменко Олена Вікторівна |
37 |
Учитель -логопед |
вища |
Використання ігрових технік для корекції мовленнєвих порушень |
|
10 |
Ларіонова Тетяна Василівна |
17 |
Учитель української мови та літератури, заруб. Літератури та англ. мови;
учитель корекційного навчання |
вища |
Пошук ефективних корекційно-розвивальних вправ для розвитку умінь учнів |
|
11 |
Лєонова Тетяна Володимирівна |
35 |
Учитель корекційного навчання |
Вища, старший вчитель |
Застосування ейдетичних методів і прийомів у навчально - виховній роботі
в початковій школі. |
|
12 |
Мельник Тетяна Іванівна |
40 |
Учитель -дефектолог |
вища, старший вчитель |
Формування комунікативних навичок в учнів з РАС |
|
13
|
Новіцька Тетяна Сергіївна |
21 |
Учитель української
мови та літератури; учитель корекційного навчання |
вища |
Використання ІКТ технологій та інтернет
ресурсів на уроках української мови та літератури як засіб активізації
пізнавальної діяльності учнів. |
|
14 |
Олійник Вікторія Іванівна |
39 |
Учитель початкових класів; учитель корекційного навчання |
вища |
Корекційно-розвивальна робота на уроках математики. |
|
15 |
Погрібняк Ольга Сергіївна |
19 |
Учитель фізики; учитель корекційного навчання |
вища |
Впровадження акмеологічних технологій на уроках
природничо-математичного циклу |
|
16 |
Скринік Леся Олегівна |
8 |
Вчитель корекційного навчання |
ІІ кат. |
Сенсомоторна корекція порушення психічного розвитку
в молодших школярів |
|
17 |
Ткачук Таміла Володимирівна |
43 |
Учитель -дефектолог |
вища, старший вчитель |
Ігрові методи навчання
з дітьми з ООП в початковій школі.
|
|
18 |
Шевченко Вікторія Вікторівна |
36 |
Учитель початкових класів; вчитель корекційного навчання |
вища |
Пошук ефективних корекційно-розвивальних вправ для розвитку
навчальних умінь дітей з РАС. |
|
19 |
Юрченко Вікторія Вікторівна |
40 |
Учитель географії; учитель корекційного навчання |
вища |
Розвиток уваги та пізнавальної діяльності учнів з особливими освітніми
потребами |
|
20 |
Марталога Ірина Василівна |
15 |
Учитель початкових класів; вчитель корекційного навчання |
І |
Розвиток пізнавальної діяльності учнів з особливими освітніми
потребами |
|
21 |
Оврас Вікторія Миколаївна |
16 |
Вихователь; вчитель-дефектолог |
І |
Соціалізація дітей з порушенням аутистичного спектра |
Немає коментарів:
Дописати коментар