Керівник семінару Кузьменко Олена Вікторівна,
учитель-логопед
Проблемне питання
семінару:
соціальна інтеграція дітей з
особливими освітніми та психофізичними особливостями, як напрямок гуманізації
системи освіти
Мета:
1. Підвищення професійної
компетентності педагогів школи в сфері дефектології,
логопедії, спеціальної психології, педагогічної корекції.
2. Актуалізація напрямку
корекційно-розвивальної роботи розвитку вищих психічних
функцій з дітьми , які мають суттєві недоліки психофізичного
розвитку з метою їх соціальної
адаптації.
Завдання:
1.Формувати позитивне професійне
та загальнолюдське ставлення до осіб з порушеннями психофізичного
розвитку .
2.Готовність фахово
здійснювати моніторинг їхнього розвитку.
3.Своєчасно виявляти
відхилення та здійснювати правильний психолого-педагогічний супровід
дітей, що потребують корекції психофізичного розвитку.
|
№ з/п |
Зміст
засідань |
Відповідальний |
Термін проведенння |
||
|
І засідання Тема: Теоретико-методологічні
засади допомоги дітям та підліткам з психофізичними порушеннями розвитку |
|||||
|
1 |
Ознайомлення зі структурою та
планом проведення дефектологічного семінару у 2024-2025 навчальному році |
Кузьменко О.В.
|
серпень |
||
|
2 |
Визначення нових напрямків,
завдань, видів, форм і методів роботи дефектологічного семінару у 2024-2025
навчальному році. |
||||
|
3 |
Опрацювання
Положення про спеціальну школу. |
||||
|
ІІ засідання Тема: Методи та
прийоми роботи з дітьми з комплексними
порушеннями розвитку |
|||||
|
1 |
Навчання дітей з РДУГ (розлад дефіциту уваги та гіперактивності) та ІП. |
|
листопад |
||
|
2 |
Форми роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями та розладами
поведінки.(Проблемна або виклична поведінка, агресія, самоагресія, сексуально
неприйнятна поведінка) |
Ларіонова Т.В. |
|||
|
3 |
Розвиток мовлення у дітей з комплексними порушеннями розвитку. |
Пономар К.Ю. Москаленко О.Л. |
|||
|
4 |
Учні з диспраксією: що потрібно знати вчителю. |
Горієнко Л.Д. |
|
||
|
ІІІ засідання Тема: Навчання,
виховання та корекція розвитку дітей з аутистичними порушеннями |
|||||
|
1 |
Види рухової активності та дослідження навколишнього середовища (
стимуляції розуму та тіла) для дітей з РАС. |
Кришній О.А. |
січень |
||
|
2 |
СТИММІНГ при аутизмі. Що робити? |
Оврас В.М. |
|
||
|
3 |
Виховання норм поведінки у дітей із аутистичними порушеннями. |
||||
|
4 |
Види корекційної
роботи з немовленнєвими дітьми з
РАС . |
Патлай О.О. |
|
||
|
ІV засідання Тема: Освітній маршрут
дітей з порушенням
інтелектуального розвитку помірного ступеня |
|||||
|
1 |
Корекційний супровід дітей з порушенням
інтелектуального розвитку помірного
ступеня. |
квітень |
|||
|
2 |
Технології в освітньо-корекційній
роботі з дітьми з
порушенням інтелектуального розвитку помірного ступеня. |
||||
|
3 |
Управління розвитком
самостійності - елемент корекції розвитку дітей з порушенням
інтелектуального розвитку помірного ступеня |
Безрукова С.М. |
|
||
|
4 |
Розвиток точності рухів у дітей з
порушенням інтелектуального розвитку помірного ступеня. |
Свириденко Н.М. |
|
||
|
V засідання Тема: Підсумки |
|||||
|
1 |
Аналіз роботи за
2024-2025 навчальний рік |
Кузьменко О.В. |
травень червень |
||
|
2 |
Перспективи роботи
на 2025-2026 навчальний рік |
||||
Керівник семінару: ОЛЕНА КУЗЬМЕНКО,
учитель-логопед
План засідань дефектологічного
семінару на 2023-2024 навчальний рік
|
№ з/п |
Зміст
засідань |
Відповідальний |
Термін проведенння |
||
|
І засідання Тема: Теоретико-методологічні
засади допомоги дітям та підліткам з психофізичними порушеннями розвитку |
|||||
|
1 |
Ознайомлення зі структурою та
планом проведення дефектологічного семінару у 2023-2024 навчальному році |
Кузьменко О.В. |
серпень |
||
|
2 |
Визначення нових напрямків,
завдань, видів, форм і методів роботи дефектологічного семінару у 2023-2024
навчальному році. |
||||
|
3 |
Опрацювання
постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Положення
про спеціальну школу» (від 03.11.2021 №1132) |
||||
|
ІІ засідання Тема: Навчання,
виховання та корекція розвитку дітей з аутистичними порушеннями |
|||||
|
1 |
Особливості спілкування з
дитиною з аутистичними
порушеннями . |
Марталога І.В. Шевченко В.В. |
|
||
|
2 |
Виховання соціальних норм поведінки у дітей із аутистичними порушеннями. |
Амброс В.В. |
жовтень листопад |
||
|
3 |
Технології
корекційної роботи з дітьми з РАС . |
Андреєва С.В. |
|
||
|
4 |
Методи роботи з дітьми, які мають РАС.
|
Качанова В.О. |
|
||
|
ІІІ засідання Тема: Освітній маршрут
дітей з помірною розумовою відсталістю |
|||||
|
1 |
Комплексна сутність корекційного
супроводу дітей з помірною розумовою відсталістю. |
Рудуман О.І. |
січень |
||
|
2 |
Інноваційні технології в
освітньо-корекційній роботі з дітьми з помірною розумовою відсталістю. |
Новіцька Т.С. |
|||
|
3 |
Розвиток
лексико-семантичної сторони мовлення у дітей
з помірною
розумовою відсталістю. |
Олійник В.І. |
|
||
|
4 |
Розвиток точності рухів у дітей з помірною
розумовою відсталістю. |
Бєлова В.В. |
|
||
|
5 |
Співпраця педагогів та батьків у кореційно-відновлювальній роботі з
дітьми з особливими потребами |
Ткачук Т.В. |
|
||
|
6 |
Управління процесом засвоєння знань у дітей із
РАС . |
Гладка В.О. |
|
||
|
ІV засідання Тема: Сучасний
урок у спеціальній школі для дітей з
комплексними порушеннями розвитку |
|||||
|
1 |
Сучасний урок /виховний захід у класах для дітей з розладами
аутичного спектру. |
Дяченко В.Б. |
березень |
||
|
2 |
Сучасний урок /виховний захід у класах для дітей зі складними порушеннями
розвитку. |
Машковська
Т.М. |
|||
|
3 |
Застосування інноваційних технологій на уроках, заняттях, у
виховній роботі для дітей з
комплексними порушеннями розвитку. |
Хотелюк В.М. |
|
||
|
4 |
Рухливі ігри для дітей з
комплексними порушеннями розвитку. |
Герасимчук В.Л. |
|
||
|
5 |
Використання кінезіологічних вправ у роботі з дітьми з комплексними порушеннями розвитку. |
Жиленкова А.В. |
|
||
|
V засідання Тема: Підсумки |
|||||
|
1 |
Аналіз роботи за
2023-2024 навчальний рік |
Кузьменко О.В. |
травень червень |
||
|
2 |
Перспективи роботи
на 2024-2025 навчальний рік |
||||

Немає коментарів:
Дописати коментар