|
№
з/п |
Зміст
засідань |
Відповідальний |
Термін проведення |
|
І
засідання Методична
сесія (серпень) Тема: Особливості організації корекційно-реабілітаційної роботи в школі |
|||
|
1. |
Вибори голови МО |
Члени
МО |
Серпень |
|
2. |
Обговорення і затвердження плану роботи МО корекційних педагогів на 2025-2026 навчальний рік. |
Члени
МО |
|
|
3. |
Особливості організації та планування
навчально-корекційної та реабілітаційної роботи в умовах школи на
2025-2026 навчальний рік |
Члени МО |
|
|
4. |
Підвищення
професійної майстерності педагогічних кадрів, способи подальшого розвитку
творчої ініціативи вчителів, вдосконалення навчального процесу, атестація
педагогів. |
Керівник МО |
|
|
Робота між засіданнями |
|||
|
1. |
Консультаційний пункт рекомендацій щодо
складання календарних планів |
Керівник
МО |
|
|
2. |
Систематичне ознайомлення з новинками
педагогічної, методичної, психологічної та дефектологічної літератури
(самоосвіта) |
Члени
МО |
Протягом
року |
|
3. |
Оновлення сайту закладу, ознайомлення
членів колективу з правилами подання інформації |
Секретар
МО |
Жовтень |
|
4. |
Забезпечити умови для
адаптації учнів з ООП до шкільного життя |
||
|
ІІ
засідання. Панорама
педагогічних ідей (жовтень) Тема: Актуальні питання навчання дітей з особливими освітніми потребами у
навчальному закладі |
|||
|
1. |
Використання піктограм у навчанні дітей
з розладами аутичного спектру |
Мельник
Т.І. |
Листопад |
|
2. |
Інноваційні технології в корекційній роботі з дітьми
з особливими освітніми потребами |
Оврас
В. |
|
|
3. |
Прийоми
мотивації учня з ООП під час навчального процесу. |
Ткачук Т.В. |
|
|
4. |
Розвиваючі завдання
та ігри для дітей з ООП, що сприяють розвитку пізнавальної діяльності |
Ведута Л.О. |
|
|
Робота між засіданнями |
|||
|
1. |
Участь у роботі шкільного
дефектологічного семінару. |
Члени
МО |
Листопад |
|
2. |
Відвідування заходів, які заплановані в
рамках проведення тижня |
Члени
МО |
Грудень |
|
ІІІ
засідання Круглий
стіл по обміну досвідом (грудень) Тема: Розвиток педагогічної творчості та майстерності
корекційних педагогів |
|||
|
1. |
Методичний вернісаж: дидактичні ігри для
сенсорного розвитку. Пошук ефективних корекційно-розвивальних вправ для
розвитку умінь учнів. |
Члени
МО |
Грудень |
|
2. |
Використання елементів сенсорної
інтеграції в корекційній роботі корекційного педагога (з досвіду
роботи) |
Скринік
Л.О. |
|
|
3. |
Основи корекційної
роботи з учнями, які мають особливості психофізичного розвитку |
Бабіч
І.В. |
|
|
Робота між засіданнями |
|||
|
1. |
Участь в роботі шкільного
дефектологічного семінару |
Члени
МО |
січень |
|
2. |
Систематичне ознайомлення з новинками
педагогічної, методичної, психологічної та дефектологічної літератури
(самоосвіта) |
Члени
МО |
січень |
|
3. |
Проведення тижня корекційної педагогіки
в рамках проекту «Особлива дитина» |
Ткачук
Т.В. |
|
|
IV
засідання Теоретичний
семінар (березень) Тема: Застосування інноваційних методів
роботи як засіб реалізації особистісно-орієнтованого підходу до навчання і
виховання учнів |
|||
|
1. |
Нестандартні форми
роботи з дітьми з особливими потребами |
Кузьменко О.В. |
березень |
|
2. |
Обмін методичним досвідом (успіхи та
поразки) |
Члени МО |
|
|
3 |
Узагальнити досвід
роботи членів МО шляхом розроблення рекомендацій з досвіду роботи |
Члени МО |
|
|
Робота між засіданнями |
|||
|
1. |
Участь в роботі шкільного
дефектологічного семінару |
Члени
МО |
|
|
2. |
Тренінг «Емоційне вигорання педагогів» |
Психолог |
|
|
V
засідання Педагогічний
діалог Тема: Підведення підсумків роботи МО протягом року |
|||
|
1. |
Підведення підсумків роботи МО за
рік. |
Керівник МО |
травень |
|
2. |
Динаміка розвитку
дітей з особливими освітніми проблемами. |
Члени МО |
|
|
3. |
Пропозиції та
побажання членів методичного об’єднання, щодо удосконалення роботи МО та
досягнення кращих результатів в корекційній роботі вчителів-дефектологів на
наступний навчальний рік та обговорення плану роботи на 2025-2026н.р. |
Члени
МО |
|
|
4. |
Складання перспективного плану роботи
методичного об’єднання на наступний рік |
Члени
МО |
|
Тематика роботи методичного об'єднання
|
№ з/п |
Зміст засідань
|
Відповідальний |
Термін проведення |
|
І засідання Круглий стіл (серпень) Тема: Основні напрямки методичної роботи
у 2023-2024 н.р. |
|||
|
1. |
Обговорення та затвердження плану роботи методичного
об’єднання на 2023-2024н.р. |
Ткачук Т.В. |
Серпень |
|
2. |
Вивчення нормативних документів з питань планування навчально-корекційної
та реабілітаційної роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби. |
Члени МО |
|
|
3. |
Особливості організації та планування навчально-корекційної роботи на 2023-2024 н.р. з використаням змішаної форми організації освітнього
процесу. |
Ткачук Т.В. |
|
|
4. |
Складання
графіку відкритих уроків та виховних заходів. |
Ткачук
Т.В. |
|
|
Робота між засіданнями |
|||
|
1. |
Консультаційний пункт рекомендацій щодо складання
календарних планів |
Ткачук Т.В. |
|
|
2. |
Систематичне ознайомлення з новинками педагогічної,
методичної, психологічної та дефектологічної літератури (самоосвіта) |
Члени МО |
Протягом року |
|
3. |
Оновлення сайту закладу, ознайомлення членів колективу
з правилами подання інформації |
Секретар МО |
Жовтень |
|
ІІ засідання. Творча майстерня
(жовтень) Тема: Корекційна робота з дітьми з порушенням аутистичного спектра та дітей з особливими потребами. |
|||
|
1. |
Ігрові методи навчання з дітьми з ООП. Приклади ігор
для дітей із РАС. |
Ткачук Т.В. |
Жовтень |
|
2. |
Динамічні паузи як один із
ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школярів з ООП
та попередження втоми. |
Бєлова В.В. |
|
|
3. |
Формування
інтересу до математики як обов’язкова умова успішного розвитку математичних
здібностей школярів з інтелектуальними порушеннями.
|
Олійник В.І. |
|
|
4. |
Корекційно-розвиткова робота з дітьми з аутичним спектром
|
КачановаВ.О. |
|
|
Робота між засіданнями |
|||
|
1. |
Участь у роботі шкільного дефектологічного семінару. |
Члени МО |
Жовтень |
|
2. |
Систематичне ознайомлення з новинками педагогічної,
методичної, психологічної та дефектологічної літератури (самоосвіта) |
Члени МО |
|
|
3. |
Відвідування заходів, які заплановані в рамках проведення тижня |
Члени МО |
Грудень |
|
ІІІ засідання Практикум (грудень) Тема: «Впровадження та практичне
використання інноваційних технологій в корекційно-розвитковій роботі з дітьми
з ООП як важлива складова модернізації сучасної освіти». |
|||
|
1. |
Інноваційні технології в корекційній роботі з дітьми
з особливими освітніми потребами в умовах НУШ. |
Ларіонова Т. В. |
Грудень |
|
2. |
Інноваційні ігрові технології як
форма роботи з дітьми з помірною та тяжкою розумовою відсталістю. |
Рудума.О. |
|
|
3. |
Використання ІКТ
та комунікатора у корекційній роботі
вчителя-логопеда з дітьми молодшого
шкільного віку з тяжкими порушенням мовлення. |
Шевченко В.В. |
|
|
4. |
«Корекція
мовленнєвих порушень». |
Жиленкова А.В. |
|
|
Робота між засіданнями |
|||
|
1. |
Участь в роботі шкільного дефектологічного семінару |
Члени МО |
січень |
|
2. |
Тиждень корекційного навчання «Палітра майстерності корекційного педагога» |
Жиленкова А.В. Ткачук Т.В. Бєлова В.В. Скринік Л.О. Олійник В.І. Ларіонова Т.В. Шевченко В.В. |
5-10 лютого |
|
3. |
Робота над проблемними питаннями. |
Члени МО |
лютий |
|
IV засідання Калейдоскоп
інтерактивних ідей (березень) Тема: Розвиток педагогічної творчості та майстерності корекційних педагогів |
|||
|
1. |
Презентація атестаційних матеріалів корекційних педагогів-логопедів
на тему «Палітра майстерності педагога» |
Ткачук Т.В. Бєлова В.В. Скринік Л.О. Олійник В.І. Ларіонова Т.В. Шевченко В.В. |
березень |
|
2. |
«Калейдоскоп інтерактивних ідей»
– обмін досвідом вчителів-дефектологів |
Члени МО |
|
|
3. |
Тренінг для вчителів "Робота з дітьми з особливими
потребами"
|
Ткачук Т.В. |
|
|
Робота між засіданнями |
|||
|
1. |
Участь в роботі шкільного дефектологічного семінару |
Члени МО |
|
|
2. |
Оформлення матеріалів відкритих уроків, тижня. |
Члени МО |
|
|
V засідання Педагогічний діалог Тема: Підведення підсумків роботи МО протягом року |
|||
|
1. |
Підведення підсумків роботи МО за рік. |
Ткачук Т.В. |
травень |
|
2. |
Пропозиції та побажання членів методичного об’єднання, щодо удосконалення роботи МО та
досягнення кращих результатів в корекційній роботі вчителів-дефектологів на наступний навчальний рік та
обговорення плану
роботи на 2024-2025н.р. |
Члени МО |
|
|
3. |
Вибори голови МО. |
Члени МО |
|
Немає коментарів:
Дописати коментар